Långledigt!

Hejhopp!

Långledigt? Jo ja tackar ja! Det har jag nämligen haft, och det har varit underbart. Skulle egentligen ha varit nere i sthlm och möstrat, men jag slapp det. Tänkte ju åka ner ändå, men tåget var inställt pga all denna underbara snö som kom för ngn vecka sen, så det blev inget. Tack.. Långledigt har jag också haft härifrån, minst sagt! :P Mehehe, men har ju typ inte så mkt att säga, som vanligt. Men nu blire lite skriveri iaf!

Dagen har iaf varit okej. Köpte en kavaj och en vårjacka på H&M för 400 spänn! Inte dåligt må ja säga :D Tänkte ju slänga upp en bild på dessa, men fanns det ngn på H&M hemsida, NEEEEEEEEHJ. Såklart inte, så ni får inte see.. Efter birsta iaf tänkte jag fara svängen förbi papsen, men han var o virra runt efter ett av alla dessa jä*la apotek som har tusen olika namn. Förstår inte varför det skulle bli såhär för!? Palla hålla koll! Idioti äre vare kallas!
Jaja, efter att inte ha åkt till papsen, hämtade jag upp mamsen efter hennes träning och det bar av till ica för lite food mm. O gud va irriterad jag blir på alla som bara lämnar dom feta matvagnarna mitt i gången medans dom själv är på andra sidan av affären!!! :@ Fel o ställa åt sidan, eller varför kanske inte ta med sig den :D Tänk på't iaf, om du känner dig träffad.. :) Sen i kväller blev det träning. Roligt som tusan vare idag. Var HEELT OPEPP på att åka iväg, men ibland kan man bedra sig kan jag lova! :)

Imorgon blire utbildning på jobbet :) Kewl! Behövs verkligen nytt folk på jobbet. Håller verkligen på att koka sönder på vissa sometimes. Men ja, nog med skrivande nu. Hörs på, kanske imorgon? :) Pyss

Kommentarer
Postat av: Fridis

En till uppdatering kanske!? Håll igång det nu ;)

2010-03-18 @ 19:27:02
URL: http://fraidag.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Eller idioterna som blockerar en hel hylla med vagnen medan dom står och drar streckkoden på varje vara i slowmotion med shopexpess( eller vad det heter)... :p

2010-03-24 @ 01:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0