19/03-2010

Shululu!

Dagen idag har varit lång. Klockan ringde halv 9 eftersom jag lovat att följa med Fridan till tatueraren :) Trött som en gnu efter gårdagens stängning kravlade jag mig upp och gjorde mig klar. Duschade och drog en tråd mellan tänderna eftersom man skulle bli pillad i munnen lite senare hos tandläkaren. Hade iaf inga hål som jag hade trott! :) Klad tjej! Kom hem igen runt 12 tiden, åt lite och tog då en tuppis. Vid 3 tiden hämta jag mamma o sen for jag iväg o jobba 16-21. Ouf, inte min dag idag. Ville bara därifrån, men det gick bättre framåt kvällstimmarna. Innan jag åkte hem kom ett 20tal epa-killar och sätter sig längs långbordet. Tuffigarna verka tro att det är en ungdomsgård nu förtiden :S. Ngn enstaka beställer typ en- två cheese, resten sitter och ugglar eller dricker en folkis. Moget med stort M. Men men.
Trodde att jag skulle få träffa mannen ikäll, men nej :( Insåg att det blev lite snävt med tid eftersom jag ska upp tidigt imorgon och träffa syrran med barn på förmiddagen. Men vi får träffas en sväng imorgon eller på söndag ist då. Roligt att träffa syrran iaf :)
Men nu ska jag sluta skriva! Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0