Träning

Hellu! Länge sedan man skrev igen.. Men mitt liv består av jobb, dennis och annat så. Men iaf!
Både igår och idag har det blivit träningspass på EGO. Jag och Moa klev upp och körde Body Pump pass igår 06.45, hurtiga tjejer! Men ucsh var det känns i kroppen nu. Har typ ont överallt.. men det hindrade inte oss att köra ett spinningspass idag inte. Men det sägs ju att man ska träna bort värken så får hoppas att det stämmer. Det är ju tur att man är ledig imorgon så man slipper anstränga sig allt för mycket. Men om tempraturen inte ligger på allt för många minus så blir det nog en timmas promenad :) Näe, nu ska jag ta och äta en banan och sen göra mig klar, ska nämligen träffa Frida för en  liten fika, Tjing!


Kommentarer
Postat av: Karin

Konstigt, jag hade ingen träningsvärk efter mitt pass på Helex.... VAD kan det bero på ?? ;-).

2010-01-16 @ 23:45:01
Postat av: bfn

hehe näe, det hade inte mamma heller ;P ni får försöka ta i liiite mer ;D

2010-01-19 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0