Fredag 15 januari

Hellu! Lugn dag idag. Jag och Dennis har varit sängpotatisar stort sett hela dagen. Skönt! Var en sväng och köpte Blåkiosken mat också, det blev biff m. grönsaker för mig och kyckling m. jordnötssås för Dennis. Ångrade lite att jag inte tog det med, men man måste ju pröva lite nytt också. Efter maten ringde jag ett samtal till Selångers lagledare och frågade om jag kunde komma och och provträna lite, och det gick ju bra. Så på torsdag blire fotboll :D Dock lär jag spela som en nybörjare, med har ju haft ett uppehåll sen i höstas också satt. Hoppas bara att min höft funkar som den ska! Glad tjej iaf!! :D
Just nu ligger vi och kollar på Analysera ännu mera på 5an. Men det verka bara vara Dennis som har roligt åt den. Det går ju bara skit nu för tiden!

Imorgon blir det 11.30-20 pass på jobbet. Moa har blivit sjukling så får hoppa in och jobba lite extra, men det ger ju pengar :D Men nu ska jag pussa lite på karl min, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0