Bodypump

Hallå! eller godmorgon kanske man ska säga. Klev inte upp allt för länge sedan.. Var nämligen och träna kl 8 imorse tsm med Moa, vi körde, precis som rubriken, bodypump :) Kände mig otroligt seg i kroppen sen stängningen igår. Men det var bara härda och köra på! Just nu sitter jag bara och läser en massa bloggar osv. Förstår egentligen va det är som lockar att läsa om andras liv.. Men så äre! Ska ta och äta ngt nu sen göra mig klar för jobb. Det är stängning som gäller ikväll också, men imorgon är jag ledig! och då blir det spinning halv 12.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobbat! Visst är det kul att träna!!

2010-01-19 @ 23:22:47
Postat av: bfn

ja när det händer lite saker så :D

2010-01-20 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0