Nytt i garderoben

Hallå!

Det blev en runda på staden idag tsm med Moa. Vi skulle egentligen gå in på en resebyrå, men det försvann i allt shoppande så vi får fixa det en annan dag. Fick iaf med mig en kjol, ett par skor och strumpbyxor hem :)
Saknar dock ett brunt flätat skärp, men hittade såklart inget :/ Kanske moster har ett? :) Jaja, får kika vidare ngn annan dag.
Har varit sjuk nu i två dar så det blev aldrig ngn stängning för mig som jag sa. Men ska försöka jobba imorgon då det bara gäller fem timmar. Så tråkigt att jobba på helgerna. Ge mig ett vardagsjobb 7-16 tack.. Men nej.

Ikväll blev det fredagsmys här hemma tsm med mamma och dennis. Det blev en sen middag som bestod av kött, potatisgratäng och bea, mums :D Sen har vi bara slöat i sängen framför tvn. Men det är typ bara Dennis som kollar.. inget faller mig i smaken som vanligt.
Måste fixa semesteransökan också, men fattar typ inget av semesterdagar och innarbetade- och betalda dagar etc etc, så får ta det med chefen imorgon. Jag, Moa och troligtvis ngr till tänkte ju åka utomlands i början av juni, yeeey! :D Det lutar åt Kreta eftersom det är drickbart vatten osv :D Så tråkigt om man ska dra på sig ngn form av magsjuka.. Men vi får snacka ihop oss i dagarna :) 
Nu ska jag gå och pussa på Dennis, take care! :) Bye!


Kommentarer
Postat av: Moster

Sorry vännen, har inget brunt flätat bälte.... men ett annat brunt som är väldigt snyggt!

2010-04-12 @ 08:57:20
Postat av: bfn

får jag kika på't? :D

2010-04-12 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0