14/4

Hallo! :)

Sista lediga dagen idag! Klev upp tidigt och bestämde träff med Moa nere på Birsta för att hämta en massa resekataloger inför vår utlandsresa :) Åkte därefter till jobbet och satt o kollade i dessa! Det blir till 99% Kreta :D Hittade ngr bra lägenheter för hyfsade priser, men tyvärr blev inget bestämt eftersom vi inte vet vilka som ska med riktigt än.. måste dock veta på söndag i guess! Jaja, det blir bra i slutändan iaf. Vid halv 5 åkte jag hem till mig för att göra mat, kycklingwok med ris och cashewnötter, yum :) Första gången jag gjorde det faktiskt och det blev helt okej! Tänkte ta itu med lite kläder som ligger lite här o där och tvätt osv. Det kan ju inte se ut som det gör just nu när mami kommer hem imorgon ;) Nä, så farligt äre inte, men man mår ju bättre om det är fint och undanplockat sägs det! Sen blire nog tvn resten av kvällen, mkt bra som går ikväll för en gångs skull! Sen blire väl sängen eftersom jag jobbar 10-19 imorgon :|
Näe nu måste jag ta rätt på kläderna, ska se tv om 5 min, bye!


Bild lånad från recept.nu/tv4


Kommentarer
Postat av: kadj

hihi jag tyckte att din andra bild var mkt finare :D pösss

2010-04-16 @ 22:40:14
URL: http://kadj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0