Helgen

Sådär!!

I fredags fick jag vara ledig från jobbet. SWEET. Låg i sängen och glodde på tvn hela morgonkvisten. Sen blev det storstädning (iaf enligt mig) av badrummet. På kvällen blev det fest hos Issa med diverse trevligt folk! Kvällen fortsatte med order från Janne på ett dött ALL STARS. Men vi deppade inte utan körde hårt på dansgolvet. Framåt 2 åkte jackorna på och jag och the K’s (Kibe och Kaj) vände klackarna mot Mcd. Där terrade vi stackars Camilla med vårt tjatter. Efter en massa mat kom Dennis, my man och hämtade oss. Väl hemma hos mig slocknade vi, eller iaf jag, på en gång då jag la huvudet på kudden.


Lördagen
såg näst intill likadan ut. Låg i sängen och kollade på tv tills D for hem. Gick då upp och hängde tvätten, och sen gjorde jag mig klar för fest. Fast denna gång hemma hos MoR. Det blev en liten suprice för Moa den här gången, eftersom Rickard stod för planeringen! Mkt skratt blev det, även om det blev en liten (läs mega) pöl på soffan och en på golvet. En ung herre, nämner inga namn, mådde inte allt för bra, och la en pizza. Men tre toarullar senare var humöret på topp igen och vi bestämde oss för att dra mot Aveny! Och där blev det styrdans med kusinvitamin och ja gud vet vad. Men roligt hade jag, och det är jag nog inte ensam om :D Kebab blev det till kvällsfika och Dennis fick återigen hämta mig. Låter ju som att jag är väldigt krävande (Men tror inte att det är ngn fara med det om jag inte misstar mig helt! :)) Somnade återigen på en gång då vi la oss.


Idag
vaknade vi runt halv 1, och lata som vi är låg vi kvar i sängen tills jag åkte hem. När jag kom hem föreslog jag till mamma att vi skulle gå ut och äta och därefter se bio. Och sagt och gjort. Hoppade in i duschen och sen åkte vi till Bite line för en tacobuffé men glass som avrundning. Sen såg vi Bröllopsfotografen. Och den var helt okej :) En liten tänkvärd film.

Nu sitter och kollar på Flashforward. Så himla bra serie :D  Imorgon blir det träning kl 8.30 sen blire andra ärenden tills att man börjar jobba kl 16. Det var allt! God natt folket!


- Mamma, ta inte allt för serriöst på bilden uppe till vänster :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Din kommentar under bilden gäller förmodligen en gammal moster också...?? Kul att ni har kul!

2009-11-16 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0