13 decemeber

Det blev inge Gävle idag :( Alva mådde tydligen inge bra så det blev en julklapps/städar dag här hemma ist. Tråkigt, men får försöka åka ner en annan dag. Var iaf ner på stan en sväng och köpte lite smått o gott. Bla julklapp till Dennis. Hoppas du blir nöjd nu hun :) Köpte även lite fint till mig själv!
Sitter och kollar Binglolotto nu.. gah, man blir ju le på alla som vinner.. Det var nyss ngn karl från njurunda som vann en resa till Dubai :O Ja men varsågod! Vill också ha tur ngn gång. Men jag ska väl iofs börja köpa bingolotter om jag ska ha ngn chans över huvudtaget antar jag :P Nä. Nu ska jag ladda upp för Solstorm som börjar om 30 min. Så hare bra, tjo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0